Klantenservice
1 Contact / Routebeschrijvingen
1.1 Routebeschrijvingen
Indien u uw bestelling bij ons ophaalt, kunt u uit onderstaande routebeschrijvingen kiezen.

Ons adres is:
Voormolenerf 7, 5012 HR, Tilburg

Voor uw gemak hierbij ook ons telefoonnummer: 013-4553960

Routebeschrijving vanuit 's-Hertogenbosch:
* Volg de N65 richting Tilburg
* Neem afslag Tilburg-Noord / Efteling
* Stoplichten rechtsaf, de rondweg op
* Bij stoplichten direct ná BP-pomp linksaf richting Tilburg-Noord
* Volgende stoplichten rechtdoor
* 2e weg rechtsaf (= Van Anrooylaan)
* Enkele honderden meters verderop staat links een hoge flat. Ga daar linksaf (= Meulemanstraat)
* 100 meter verderop bochtje naar rechts, direct links, daarna weer rechts
* 2e weg linksaf.
De lichtgrijze huizen aan uw rechterzijde = Voormolenerf. Auto's kunnen aan einde weg geparkeerd worden.


Routebeschrijving vanuit Eindhoven:
* Volg de A58 richting Tilburg
* Neem afslag Tilburg-Noord / Efteling
* Einde afslag draait u de rondweg op
* Bij stoplichten direct ná BP-pomp linksaf richting Tilburg-Noord
* Volgende stoplichten rechtdoor
* 2e weg rechtsaf (= Van Anrooylaan)
* Enkele honderden meters verderop staat links een hoge flat. Ga daar linksaf (= Meulemanstraat)
* 100 meter verderop bochtje naar rechts, direct links, daarna weer rechts
* 2e weg linksaf.
De lichtgrijze huizen aan uw rechterzijde = Voormolenerf. Auto's kunnen aan einde weg geparkeerd worden.


Routebeschrijving vanuit Waalwijk:
* Volg de N261 richting Tilburg
* Rijd door tot 1e grote kruispunt in Tilburg, linksaf richting Tilburg-Noord (Heikantlaan)
* Na enkele kilometers volgt een flauwe bocht naar links (let op: 2 flitskasten!). Ná deze bocht, 2e weg linksaf (= Van Anrooylaan)
* Enkele honderden meters verderop staat links een hoge flat. Ga daar linksaf (= Meulemanstraat)
* 100 meter verderop bochtje naar rechts, direct links, daarna weer rechts
* 2e weg linksaf.
De lichtgrijze huizen aan uw rechterzijde = Voormolenerf. Auto's kunnen aan einde weg geparkeerd worden.


Routebeschrijving vanuit Tilburg (Reeshof):
* Langs Hornbach, over industrieterrein Kraaiven, richting Tilburg-Noord . Steek de midden-Brabantweg over richting Tilburg-Noord (Heikantlaan)
* Na enkele kilometers volgt een flauwe bocht naar links (let op: 2 flitskasten!). Ná deze bocht, 2e weg linksaf (= Van Anrooylaan)
* Enkele honderden meters verderop staat links een hoge flat. Ga daar linksaf (= Meulemanstraat)
* 100 meter verderop bochtje naar rechts, direct links, daarna weer rechts
* 2e weg linksaf.
De lichtgrijze huizen aan uw rechterzijde = Voormolenerf. Auto's kunnen aan einde weg geparkeerd worden.


Grotere kaart weergeven
1.2 E-mailadres
Cristallo is te bereiken via het volgende e-mailadres:
[email protected]

Wij streven ernaar om alle berichten via e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.
1.3 Telefoonnummers

Cristallo is van maandag t/m zaterdag te bereiken op de volgende telefoonnummers: 013-4553960 en 06-20848755 (ook 's-avonds).

Indien u onze voicemail krijgt, spreekt u dan s.v.p. uw bericht in, wij bellen u z.s.m. terug.

2 Bestellen / Afrekenen
2.1 Moet ik me registreren om te bestellen?
Om te bestellen hoeft u zich niet te registreren. Uiteraard dient u uw gegevens wel aan ons kenbaar te maken in het bestelproces. Deze zijn in dat geval éénmalig.

Wanneer u als geregistreerde bezoeker bekend bent op onze site, hoeft u bij eventueel volgende bestellingen niet wederom al uw gegevens in te voeren. Tevens krijgt u als geregistreerde gebruiker toegang tot een aantal extra features.
2.2 Hoe kan ik bestellen?
Bestellen

Bestellingen ontvangen wij bij voorkeur via onze webshop. U kunt de gewenste artikelen selecteren, aantallen eventueel aanpassen en in de winkelwagen plaatsen.

Wanneer alle gewenste artikelen in de winkelwagen staan, rondt u de bestelling verder af. Volgt u daarbij de stappen die aangegeven worden.

De door u verstrekte (adres-)gegevens worden uiteraard alléén door ons gebruikt voor het verwerken van de bestelling. Het spreekt voor zich dat wij uw gegevens nimmer aan derden zullen verstrekken!

Wij ontvangen graag geen bestelling via de telefoon, dit om misverstanden te voorkomen. Mocht u niet via de webshop willen of kunnen bestellen, stuur dan uw bestelling per e-mail naar ons toe.

Direct na het bestelproces (via de webshop) krijgt u de keuze hoe u wenst te betalen.
2.3 Hoe kan ik afrekenen?

Cristallo biedt de volgende betaalmogelijkheden:
- iDeal
- Internetbankieren
- Bankoverschrijving
- Paypal
- Maestro
- Visa
- Mastercard
- Contant bij afhaling


Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct per e-mail de orderbevestiging. Wanneer u met telebankieren of een handmatige overschrijving betaalt, vermeldt u bij betaling uw ordernummer. Het IBAN-nummer van Cristallo is: NL56 RABO 0126926069. Alle betaalgegevens staan ook op de orderbevestiging.

Direct na het bestelproces krijgt u automatisch de keuze voor wijze van betaling en kunt u, afhankelijk van uw keuze, uw betaling verrichten. Veilig, correct en supersnel.

Na uw betaling keert u terug naar de website van Kralenplankjes.nl.

2.4 Kan ik op rekening kopen?

Voor onderwijsinstellingen en aanverwante organisaties kunnen wij toestemming geven om op rekening te kopen. Wilt u hiervan gebruik maken?

Bel ons dan even met uw verzoek, telefoonnummer 013-4553960 of 06-20848755. Wij kunnen uw verzoek dan direct in behandeling nemen en evt. al direct toestemming geven. U kunt eventueel ook een e-mail aan ons sturen; in dat geval ontvangt u in elk geval binnen 1 dag onze reactie per e-mail.

Mochten er evt. vragen zijn, dan vernemen wij ze ook graag.

3 Verzending / Levering
3.1 Hoe snel leveren jullie?
Wij verzenden uw bestelling binnen 1-2 dagen na ontvangst van uw betaling. Zodra wij uw bestelling bij TNT hebben aangeboden, verneemt u dit van ons per e-mail. Zodoende weet u precies wanneer het onderweg is.
3.2 Moet ik thuis zijn om het pakket aan te nemen?

Cristallo verzendt alle bestellingen per PostNL. PostNL levert van dinsdag t/m zaterdag, normaliter 1-2 dagen nadat wij het pakket bij PostNL hebben aangeboden.

U hoeft niet speciaal aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. In bijna alle gevallen probeert PostNL, bij afwezigheid van u, het pakket bij één van de buren af te geven.

Mocht PostNL het pakket nergens aan kunnen bieden, dan wordt uw pakket max. 14 dagen bewaard bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt, waar u uw pakket op kunt halen. Uiteraard ontvangt u van PostNL een bericht op welke afhaallocatie uw pakket ligt.

Let op: per 1 juli 2022 stopt PostNL géén briefje meer in de brievenbus als zij het pakket niet bij u hebben kunnen afgeven. Gelieve middels onderstaande track&tracecode te checken waar het pakket is afgegeven of op welke locatie het afgehaald kan worden.

3.3 Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij maken uitsluitend gebruik van verzending per PostNL. Wij hebben contractuele afspraken met PostNL voor aflevering binnen 1 dag nadat wij uw bestelling aan hebben geboden. U kunt er dus zeker van zijn dat bezorging volgens planning zal verlopen.
4 Over Cristallo
4.1 Heeft Cristallo ook een winkel die ik kan bezoeken?
Cristallo is enkel een webwinkel (uiteraard kunnen bestellingen wel afgehaald worden op afspraak). Mede daardoor kunnen wij de prijzen ook laag houden.
4.2 Hoe lang bestaat Cristallo al?

Cristallo bestaat in de huidige vorm sinds januari 2007 met Nederland en België als richtmarkten.

In 2010 volgde de uitbreiding naar Duitsland, in 2011 werd het assortiment uitgebreid met kralenplanken.

2016 was het jaar dat de webshop met complete mozaïekpakketten, óók voor volwassenen, startte: www.mozaiekpakket.nl.

In 2020 zijn we gestart met www.patronenkleuren.nl, een creatieve webshop met Zentangle-patronen om in te kleuren.

5 Legvoorbeelden printen
5.1 Hoe print ik het legvoorbeeld uit?
Om het legvoorbeeld uit te printen, download u het eerst (gratis) met de link in de tekst onder het gekozen legvoorbeeld (zie onderstaand voorbeeld).

Vervolgens opent het legvoorbeeld in pdf-formaat, wat u direct kunt printen op de juiste afmeting.

Voorbeeld downloaden:
Voorbeeld downloaden legvoorbeeld kralenplank
































5.2 Het geprinte legvoorbeeld is niet exact op maat
Wanneer u het legvoorbeeld heeft geprint en blijkt dat het niet exact de juiste afmeting heeft, zal dit waarschijnlijk komen door specifieke printinstellingen in uw computer.

Zeer waarschijnlijk kunt u dit oplossen door bij het printen in de "Eigenschappen" van de printer de "schaling" aan te passen. Afhankelijk van de afwijking dient u zelf even te testen welke aangepaste schaling ervoor zorgt dat u alsnog de exacte afmeting uitgeprint krijgt.
6 Klachten / Retour sturen
6.1 Hoe kan ik het beste mijn klacht kenbaar maken?

Uiteraard proberen wij onze diensten naar behoren te doen. Vervelend als er dan toch iets niet goed mocht gaan.
 
Mocht u een klacht over onze diensten / producten hebben, meld deze dan z.s.m. per e-mail aan ons. Mocht u liever persoonlijk contact hebben, dan kunt u ook bellen met ons algemene telefoonnummer.

Onze medewerkers bekijken uw melding en er wordt direct naar een oplossing gezocht.

Onze gegevens:
E-mail: [email protected]
Telefoon: 013-4553960 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging of bieden we direct een oplossing. Afhankelijk van het soort probleem zal dit per e-mail of telefonisch gebeuren.
 
Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

6.2 Herroepingsrecht
Heeft u uw aankoop reeds ontvangen, maar wilt toch nog afzien van de koop, dan dient u binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons per e-mail te melden. Vervolgens dienen de producten binnen 14 dagen aan ons retour gezonden te worden.

Na ontvangst van de retouren, worden de aankoopkosten, incl. evt. verzendkosten voor het verzenden naar u toe, gecrediteerd en binnen 3 werkdagen aan u overgemaakt.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, wijzen wij u op het herroepingsformulier op de laatste pagina van onze algemene verkoopvoorwaarden. Gemakshalve vermelden wij hieronder de voorwaarden m.b.t. herroepingsrecht, zoals die ook vermeld staan in de Algemene voorwaarden:

Artikel 9 – Verplichtingen van Cristallo bij herroeping

  1. Als Cristallo de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.
  2. Cristallo vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Cristallo in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Cristallo aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
  3. Cristallo gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
  4. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Cristallo de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.



Zoek ons op Google+
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Lees onze Privacy Policy

Manage cookies